måndag 22 augusti 2011

Smygtitt

Nu har jag dragit igång en beställning som jag fick för ett tag sedan, men inte kunnat börja med i väntan på "det sista".
Tänkte ge er en liten smygtitt på vad jag håller på med, mitt i dopyran :)



Hösten har allt kommit med stormsteg. Jag känner nästan att trädgården ropar på mig när jag går ut. Men den får vänta ett litet tag in. Så länge tar jag in den och njuter av den inomhus. Jag har alltid varit svag för kärleksört. Då speciellt innan den precis ska slå ut och bli rosa. Det gäller att skynda sig och plocka in den överallt!




Nej, jag är inte full - bilden bara lutar lite :) Jag tror minsann att jag ska gå i fotoskola!
Ha en bra dag...

Hej hopp!

1 kommentar:

  1. Det är charmigt när det är lite lutande bilder =)

    Jag har ändrat lite i min blogcandy. Det är bara en lott men jag har lagt till en del saker istället i candyn.
    Om du orkar och vill får du gärna byta bilden.
    Kul att du vill vara med i min candy!

    SvaraRadera