söndag 7 augusti 2011

Ikea-ramar får nytt liv

Ikväll har jag pysslat helt i försäljningens tecken. Bara gjort till andra och inte till mig själv! Men det är roligt att få göra sådant som man inte skulle ha själv heller... Roligt att få tänka lite utanför ramarna... Eller hur blev det här nu då? :)
Ursäkta bildkvaliteten på bilderna! Jag har inte påstått att jag vill jobba som fotograf :)

Här har jag iallafall gjort en tavla till barnrum. Texten lyder "En elefant balanserade på en liten spindeltråd, det tyckte han var så intressant så han gick och hämtade en annan elefant...".
Tavlan kostar 180:-


Sedan till två tavlor som funkar till varstans, med tänkvärda ord som lyder

"I det enkla bor det vackra"
Dekorerad med en svart orkidékvist.
Tavlan kostar 130:-



"Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv"
Tavlan kostar 90:-


Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar