söndag 14 augusti 2011

Hemma igen

Nu har jag och Skorpan kommit hem från vår lilla semester. Det var skönt att vara borta ett tag från hemmets sysslor.
Alltid när jag har varit borta blir jag lugn och liksom lättad när jag kommer hem. Den ljusa inredningen ger mig energi vill jag tro. Jag blir mycket piggare och idérik.

Till min stora glädje låg pysseltidningen (101 idéer) i posthögen! Nu var det bara att börja gallra bland alla tankar hit och dit igen... :)

Bjuder på en bild av en etikett som jag gjorde innan jag åkte. Wellpapp är ett av mina favoritmaterial just nu. Jag använder det i både scrappen och inredningen. Magnoliatjejen är den jag målade med promarkers och visade i ett tidigare inlägg.


Denna typ av etiketter, med stämpel och någon blomdekor, kostar 25:- /st

Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar