måndag 14 juli 2014

Pengagåva

Inte bara jag har fyllt år utan även min svägerska. Tråkigt nog blev det pengar som present. Gjorde lite skoj av paketet i alla fall... Nämligen lönnfack i en gammal bok!

Några sidor in i boken har vi skurit ut i sidorna så det blev ett fack för sedlarna. Naturligtvis ska det inte synas utifrån. 


Boken ser helt orörd ut. Födelsedagsbarnet anade inget! Trodde på riktigt att hon skulle få en riktigt tråkig bok :)

Den smarte listar ut att jag använde boksidorna att slå in boken i. Tog ett gammalt bokmärke som jag gjort för väldigt längesen som kort, passade ju nu!

Väldigt rolig och enkel ide för att göra nåt kul av något som man brukar tycka är tråkigt att ge bort (men desto roligare att få...) :)

1 kommentar:

  1. vad sött det här var då ☺

    Kom på att jag inte vart in här på evigheter så nu får jag ju kolla ifatt lite

    SvaraRadera