tisdag 2 augusti 2011

Känner mig 20 år yngre

Igår kände jag mig som 6 år igen, när jag färglade dessa Magnoliatjejer.


Det är ju då såklart inte tuschpennor som när jag var liten, utan Promarkers. Man känner sig verkligen som ett proffs - även om man är total nybörjare.
Tycker dock att det är svårt att få dem att bli "shabby", det finns mindre alternativ av ljusare färger att välja mellan. Men kommer att presentera något kort här framöver som kan tänkas bli bra.
Dela gärna med er av tips om hur ni gör när ni färglägger bilderna i ljusa färger!

3 kommentarer:

  1. De är superroligt att färglägga! Och väldigt rogivande. Jag har svårt att sitta still framför teven så då sitter jag och färglägger lite ibland.

    SvaraRadera
  2. Man kanske kan måla i med blendern lite för den blandar ju och ljusar upp.

    SvaraRadera
  3. Man kanske ska ge sig på färgläggning någon gång...

    SvaraRadera