lördag 6 augusti 2011

Skafferibilder i gammal stil

Dagens pyssel blev att göra bilder/tags till dörren in till skafferiet. Har varit på "Att-göralistan" länge, så nu är det skönt att det är färdigt.
Jag blev nöjd, men saknar en tredje bild med något motiv. Tycker att det ser bättre ut med udda antal i grupp. Får hänga dit en prisma eller något trähjärta så länge. Det kom inte med på bilden...

Mer tags, som jag då gör till försäljning, kommer att visas framöver!



Ha en trevlig lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Hej, och tack för din fina kommentar i min blogg, kul att du hittat till mig. :) Vilka fina projekt du gör!!

    SvaraRadera
  2. Jättefint!
    tack för tipsen =)
    Ja jag tryckte ju med silikonstämplar med akrylblock. Kankse lättare med en bokstav i taget... Men nästa gång ska jag köpa mig en annan stämpeldyna som passar mer till just canvas.

    jag tänkte på en sak när jag satt och testa måla lite med att måla med distesser. De går att få rickigt ljusa och fina färger med dom. Kanske något för dig som har mer shabby inriktat? Ska se om jag kan lägga upp någon bild sen. Mmen man kan ju dra av på acrylblock och så även tappa upp i färg behållare och spe ut med vatten. Jag har ju både dynor och flaskor. Men detta är så nytt för mig men det är superkul!

    SvaraRadera