fredag 12 augusti 2011

Nya idéer på gång!

Jaha... Då har man fått nya snickeriidéer igen... Tack vare Ernst igår såklart. Vitrinskåpet med gamla fönster var underbart fint, men skulle tyvärr inte få plats hemma hos oss. Har ju såklart tänkt och övervägt, och gjort mig en annan ritning - modifierat lite :)
Precis det som min snickrande sambo älskar när jag gör.... Hihi...
Nu ser jag en vacker möbel framför mig där spjälsängen står i sovrummet just nu. Bara att vänta på att Skorpan ska sova i sitt eget rum då :) Och hoppas att sambon är lika snickarglad som vanligt!

Ni som inte såg programmet, titta HÄR!!!!

2 kommentarer:

  1. Åh vad häftigt! Superfint! Pappa har ju massa virke ligger och de håller på att bya fönstrerna nu =D Skulle vil ha ha någe liknande i köket mot väggen. har spanat lite på ett stort äldre vitrinskåp. ( så stor vägg) Vill inte ha de svarta hyllorna där! Men det får bli sen när Esmeralda blivit lite större tror jag...

    Japp jag tar med pennor och sånt. Du har möjligtvis inte lite akvarellpenslar om vi ska måla med distesser också?

    SvaraRadera
  2. Det är det farliga med att kolla på Ernst, man vil gärna göra om eller också ha..

    kram

    SvaraRadera