onsdag 3 augusti 2011

Canvas med budskap

Canvastavlor är vackra och kan varieras i det oändliga!
Jag gör canvastavlor på beställning. Välj om du vill ha något speciellt typsnitt och vad du vill att jag skriver på tavlan.

Denna canvas är en av alla exempel på hur det kan se ut. Jag kommer att presentera fler allt eftersom jag producerar.

Priserna på canvastavlorna varierar. Storleken,formerna och dekorationen är olika.

Prisförslag denna canvas 30*30cm, med stämpeltryck och fjärilar: 90:-

Fler förslag kommer snart!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig idé! Jag har en del canvas som ligger och skräpar eftersom jag inte kommit på vad jag ska måla på dem! Den här idén var super! Ska leta på något bra ordspråk att trycka!

    Färgläggarträff låter fint!

    SvaraRadera
  2. Man kanske skulle ta och göra en egen någon gång. Eller så kanske vi ska göra det nästa gång vi pysslar.

    SvaraRadera