tisdag 23 augusti 2011

Flytt hit, flytt dit...

Häromdagen började vi flytta runt möblerna radikalt här hemma... Annars brukar ju städning och möblering hänga ihop för mig. Jag ändrar på någonting varje gång jag städar. Denna gång blev det dock lite mer ordentliget. Skorpan har börjat få en väldig fart i sin gåstol och behöver lite mer utrymme för att kunna ta ut svängarna :) Självklart fixar vi det!
Samtidigt flyttade vi in henne till hennes eget rum, vilket har gått hur bra som heslt. Tre nätter utan problem. Så snart kan vi påbörja skåpet från Sommar med Ernst. Hihi!

Över blev de här fina knopparna, som inte längre platsar någonstans. Behöver göra utrymme. Jag tycker så mycket om dom! Så länge får de bara ligga framme och vara fina i sig själva.

2 kommentarer:

  1. Söta knoppar! Kul med ommöblering, mer plats behöver man nästan alltid tycker jag.

    Kulramen hos mig är nyproducerad, inte loppisfyndad tyvärr.

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Haha jag kollade också upp morötterna, men fick tipset jord istället för sand, för sand torkade ut morötterna. Så nästa gång det handlas så ska det handlas hinkar och sen ska det skördas.

    SvaraRadera