torsdag 25 augusti 2011

Pysslar för fullt!

Här pysslas för fullt. Jag har gjort makroner (misslyckade och vill inte vara med på bild) och ett annat doppyssel som jag visar efter dopet på lördag. Jag vill ha just detta som en överraskning och då blir det ju inte så kul att blogga om.

Bjuder istället på en bild av några hjärtan som jag sytt för längesedan. Just dessa kom från en färdig materialsats från Panduro, men jag kan även göra dessa på beställning.



Hjärtat sys i vitt och dekoreras med spets och/eller sötvattenspärlor. Även virkade blommor är fint som dekoration.
Ett hjärta 40:- eller tre för 100:-

Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. De där hjärtana är jätte söta verkligen!

    SvaraRadera
  2. Kankse man ska jag prova de från panduro =) kanske ska be kompisen köpa ut :D

    SvaraRadera