lördag 12 november 2011

Fredagsmys blev pyssel

När vi ätit Pringles till fredagsmys ville jag inte slänga burkarna. Det var den lilla varianten och den kändes användbar... till något, fast jag visste inte vad just då.
Burkarna har stått i pysselskåpet ett tag nu, men till slut så... :) Den första blev ett "Krya på dig - kort". Jag stoppade den full med godis, ett brev och ett foto.

Den andra blev ett julpyssel! Årets första faktiskt :) Om man bortser från julkorten då... Jag vet inte riktigt vad jag ska ha denna till, men troligen blir den en ljuslykta eller "skål" för julgodiset.


Ha en trevlig lördagskväll!

3 kommentarer:

  1. Smart :) Jag har sparat burkar från när vi ätit tacos... sån som är sheddar shees i.
    Jättefint! Nu har jag hämtat min sten i a ll fall och målat den =D HAHA Men jag sak försöka ta kort imorgon på allt och lägga upp.

    SvaraRadera
  2. De är ju de som är problemet jag har sålt alla på tradera som smör. Och så sålde jag en hel hög till guldaffären i hallsberg. Så om jag ska stå på loppisen nu så måste jag ligga i HAHA.

    SvaraRadera
  3. Jag mena HAHA med att jag får ju skylla mig själv att jag säljer alla innan jag står på loppis... borde gjort tvärtom :)

    SvaraRadera