lördag 29 oktober 2011

Julkort...

... ja, julkorten måste göras. Lite bär det mig emot i år. Jag vet inte varför. Men när jag väl kommit igång och börjat på ett, så tycker jag att det är jättekul!

Så här blev gårdagens kreation:


Material:
Cardstock och Motiv: Panduro
Band per meter: Panduro
Snöflingor: Panduro
Guldglitter: Gallerix

Det är roligt att göra korten i olika former, har jag kommit på :) Sedan ska man hitta kuvert som passar, men det blir en senare fråga! Har slagit in korten i silkespapper i kuverten för att fylla ut vid tidigare tillfällen. Det både skyddar materialet och fyller ut om kuvertet är något för stort.

Nu önskar jag just Dig en otroligt trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Jättefint julkort!
    Du ska vara riktigt nöjd.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Motivet var också superfint!

    SvaraRadera
  3. Superfint julkort!! Behövs lite inspiration, jag har gjort ett julkort i veckan hela året å fantasin börjar tryta... ;-)

    Missa inte att jag har 1-årskalas i min blogg där jag lottar ut två stycken presentkort - ett hos Stämpelkällan å ett hos Pyssloteket på 150:- vardera!! :-)

    SvaraRadera