lördag 15 oktober 2011

Ett kort till en god vän

Scrapbooking är väl inte det som jag ägnar mig mest åt här i världen... Men samtidigt skulle det aldrig falla mig in att köpa ett färdigt kort. Då får personen hellre inget kort alls!

För ett tag sedan fyllde en god vän till mig år. Jag bestämde mig för att inte göra något traditionellt "Grattis-kort", utan använde den här stämpeln istället. Tycker att den är så fin! Stämpeln hittar ni här.


Material:
Stämpel: Josefine Skapar/Esmilia Stamps
Magnolia blommor: Datorutskrivna, färglagda med promarkers
Spets: Från kompisens spetsförråd :)
Lila Cardstock: Panduro
Designark och hjärtan: Ullared

Stämpeln är utskriven från hemsidan på vanligt skrivarpapper och sedan har jag "slarvigt" rivigt bort kanterna för att sedan färga dem med brun stämpeldyna.

Ha en trevlig helg!


1 kommentar:

  1. Det blev jätte sött =D
    Oj oj oj jag fick alldeles för mycket idéer från den där tidningen!
    Rickigt kul =D
    Tänkte snart försöka ordna skrapträffen igen som inte blev av förut.

    SvaraRadera