fredag 14 oktober 2011

101 idéer

Äntligen kom då julnumret av 101 idéer. Precis som förra julnumret så var även detta späckat med fantastiskt roliga idéer! Jag älskar julpyssel, och att dem hade förespråkat en vit jul gör mig ju absolut ingenting... :) Jag har bara kommit halvvägs i tidningen, men har redan många projekt i huvudet som är på gång! Det gäller att ta en sak i taget...

Jag rekommenderar alla pysselintresserade varmt att köpa tidningen! Finns i butik från den 18 oktober.

Här ska göras allt annat än pyssel... Men vi hörs snart igen!

3 kommentarer:

  1. Jag har inte fått min tidning än fast jag betalat och anmält mig ja... det var ju innan jag var till dig och hälsade på. Kanske ska maila dom.
    Ja paprena köpte jag på claes olhsson i marieberg. Ett paket med lite vintage stil och ett paket med lite mer färgglatt i de paketet ingick också lite jul papper. Den ett paket enfärgade papper. De stod utgående sortiment på dem, men det var en del kvar. Vintage bilden på flickar har jag skrivit ut http://www.josefineskapar.com/2011/10/vintage-klippark.html

    SvaraRadera
  2. Åh den tidningen måste jag köpa

    SvaraRadera