torsdag 22 september 2011

Vad är vackrare än hösten?

Säg mig?
En promenad i luften, som för övrigt är friskare än någonsin - ger ett så här trevligt välkomnande i hallen! Tidigare år när jag har jobbat heltid har jag aldrig tagit mig tid till att använda naturen på hösten, som jag gjort i år när jag är föräldraledig. Det tar inte lång tid att arrangera lite löv och några kvistar och jag personligen blir glad av att mötas av det när jag kommer hem.
Fortsättningsvis, alltså nästa år när jag jobbar igen, finns minsann inga ursäkter! Tid till detta finns det alltid!

Ljuskrona fylld med rönnbärskvistar, höstlöv i olika
färger samt vit bollkryss.
I botten en oasisplatta att fästa i.

2 kommentarer:

  1. Jätefint! Jag blir deppig på hösten jag... de där är ju hur olika som helst! men den dag som denna! En solig dag! Det är helt okej :)

    SvaraRadera
  2. JO jag ska gå på stellas färgläggningskurs och teknikkurs den 11 okt. Är du sugen så tycker jag du ska anmäla dig också =D

    SvaraRadera