måndag 19 mars 2012

Påskpyssel

 I veckan som var blåste jag ägg så lungorna värkte, med tanke på dunderförkylningen som jag till råga på allt hade skaffat mig. Men några ägg blev det och här blev det dekorerade resultatet. Pysslade barnfritt (eller iallafall på övervåning med barnen på undervåning med sina pappor), tillsammans med Madde. Kolla hennes fina påskpyssel också!
Det var väldigt roligt att dekorera ägg, och några till blir det nog innan påsk. Kanske till och med att hänga i riset :)
En liten etikett (fast ganska stor) till kaffeburken. Här hänger det alltid en etikett, men varierar den med några månaders mellanrum. Nu fick det bli påsktema när materialet ändå var framme. Bilderna är utskriva från nätet.

Ha en skön vecka.
Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag trodde du gillade min Saab, den är ju shabby lite avskavd i kanterna=). Dina ägg blev kanonbra, nästa år kanske jag vågar mig på att blåsa ur några ägg.

    SvaraRadera
  2. Fint påskpyssel helt i min smak!
    Ha en bra början på veckan!
    Kram Anette

    SvaraRadera