söndag 19 januari 2014

Babynest

Jag är helt oskyldig till detta pyssel. Men eftersom det är handgjort, och till vår bebis, så har jag frågat om tillåtelse att visa det på bloggen (med godkännande då :))

Det är skorpans farmor, alltså min svärmor som gjort detta fina babynest. Jag behövde bara välja tyg, hur bekvämt som helst, haha.


Bilden gör inte skapelsen rättvisa alls... Men svårt att fota så här års! Tyget (och resten av materialet) är inköpt på Ohlssons tyger. Mjukt och skönt!


Försökte verkligen få en bra bild på tyget men svårt... Väldigt klart och fint i färgerna.
Jag vet att hon har använt sig av mallar som finns på bloggar på nätet för att sy detta babynest, så är du sugen på att sy ett själv är det bara att börja googla!

Så då får vi verkligen TACKa svärmor FÖR HJÄLPEN. Har en känsla av att det kommer att komma till stooor användning framöver!

1 kommentar: