söndag 8 december 2013

Julklappar

Tänkte visa lite fler julklappar, om någon behöver inspiration till inslagningen av dessa. Vad jag verkligen tycker är att julklapparna inte alltid behöver ha en julpapper på sig. Man kan faktiskt pimpa till dem riktigt juligt och fint ändå. De flesta julklapparna jag ger bort är till barn och de tycker jag ska ha roliga färger och sånt som barnen gillar (bling och snören).
Nog babblat, här kommer några exempel!

Årets papper från Ica Maxi. Etikett från josefineskapar.com och julstjärna från.... Ingen aning!

Papper från panduro, förra årets snöre från Ica Maxi. Klippark från panduro har jag använt till etikett, bara satt på en liten röd ros.

Härligt lila papper med matchande glittriga stjärnor. Etiketterna kommer från ett Klippark från panduro.

Det prickiga pappret har jag ärvt från syster. Bara ett vitt snöre och vira in lite glitter, sedan klart! En enkel etikett med utstansade stjärnor som jag limmade på. 

Ha så roligt med inslagningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar