fredag 27 december 2013

Julen städas ut!

En sista julebild från mig...

Jag älskar julen, pyntet och allt som hör därtill. Men när den är slut så är den verkligen slut för mig! Jag vill in med det nya så fort som möjligt, och idag passade det bra när huset var tomt på folk och man kunde gå runt och grejsa i lugn och ro. 

Jag har inte städat bort allt. Har behållt granen faktiskt, tänkte eventuellt spara den över nyår eftersom vi ska fira det hemma hos oss. Sedan har jag sparat alla blomarrangemang och adventsljusstaken ska även den få brinna ner. 

Jag ska försöka fynda lite ny inredning på mellandagsrean i år. Både till nästa jul och till hemmet. Men igår tyckte jag mest att det var skräp på hyllorna i butikerna. Det brukar plockas fram lite mer undan för undan, så det gäller väl att hålla koll! Tips på bra reor mottages tacksamt!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar