onsdag 18 december 2013

Avslutningspresenter

Det är viktigt att visa uppskattning för sina kolleger tycker jag. Speciellt om man som jag, jobbar som klasslärare, och bossar med folk hela dagarna :) då får man visa arbetslaget då och då att man tycker det är bra att dem gör som man säger :) julavslutningen är väl ett klassiskt tillfälle att ge bort presenter, men personligen skulle jag kunna bli bättre på att göra det oftare!
Jag var ute lite i sista minuten ska jag erkänna... Men hemmagjort måste det ju såklart vara. Så med det fina pappret från Maxi gjorde jag godisstrutar som jag har fyllt med egengjord marknadsnougat.

Även skorpan har köpt en present till en av sina pedagoger. Hon ska nämligen sluta. Typiskt att alltid de bästa ska vidare på annat....

Jättefint kort har hon gjort till sin present. Underst har hon klistrat ett papper med äpplen (jag antar att det inte syns :)). Nu limmar hon till och med själv och börjar dessutom kunna hantera pincetten med hjälp av mig när hon ska sätta pärlor. Så snart är vi riktiga pysselkamrater :)

Natti natti, nu är dags att sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar