söndag 22 januari 2012

Kort till min prinsessa

Nu var det längesen jag bloggade, men ibland finns helt enkelt inte tiden (eller kanske lusten...).
En dag när jag satte mig i pysselrummet blev jag sugen på att göra Skorpans ettårskort. Jag köpte det här pappret för länge, länge sedan men det har inte passat in nånstans. Nu äntligen!


Mycket av materialet är från flera år tillbaka, men funkade ändå tillsammans tycker jag.  Det blev hela kittet med bling-bling, blommor, spets, prinsesskronor och rosa. Så tjejigt och pluttinuttigt som det bara går :)

 Inuti kortet satte jag en färdig etikett. Roligt att ha alla uppgifter sparade i ettårskortet! Etiketten kommer från Stellas.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Snyggt kort. På tal om något helt annat, ska din gubbe ha något 30-årspartaj? Annars tänkte jag bjuda in oss på tapas där runtomkring. Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh så fint kort.
    Tack snälla för din kommentar
    De rostiga bokstäverna på väggen är köpta om det va det du mena och vi kommer att visa hela rummet i helgen.
    Ha en bra början på veckan!
    Kram Anette

    SvaraRadera