söndag 15 januari 2012

30-årspartaj

Igår var jag på 30-årskals hos en kompis. Så här blev paket, kort och paketinslagning.


Jag hade såklart hört mig för vad favoritfärgerna var hos personen, så därav allt det svarta :)
Skorpor i en burk blev istället för en blomma.

I det stora paketet gömde sig en griffeltavla. Kanske inte riktigt personens stil... Men familjen är så duktiga på att göra veckomenyer och då passar det sig ju så bra med en. Personligen tycker jag att tavlorna passar in i alla kök :)

Ha en trevlig söndag!

4 kommentarer:

  1. Tack för presenterna och nånstans i köket ska vi få in griffeltavlan

    SvaraRadera
  2. Du har fått en award som finns att hämta på min blogg

    SvaraRadera
  3. Den där ramen var vekligen fin =)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Det var ju en perfekt present och fin var den.
    Kram Anette

    SvaraRadera