onsdag 21 december 2011

Julgodis

Här hemma gör jag julgodis för fulla muggar. Dels vill jag bjuda mina närmaste i form av julgåva, men i år blev det även ett av mina bidrag till "knytiset".


Här är två sorter som jag tyckte blev riktigt bra. Citronkola och Mammas fudge. Jag har hittat mycket recept (både godis och mat) på Arla.se. Tyvärr var jag ju så klantig och glömde min bok med julgodisrecpt hemma hos en kompis... Hon får till riktigt goda läckerheter dock, så kika in dit !

Nu gäller det bara att låta bli burken där i kylen :)

2 kommentarer:

  1. Och tyvärr så glömde Daniel att ta med boken ikväll.

    SvaraRadera
  2. Ja de är rickigt surt! Jag är så arg! Jag har inte julpysslat något. Och tur så hade jag ju gjort alla julkort innan det blev som värre. Jag har inte ens bakat knäck eller lussebullar för jag orkar inte.. kollade på Jul med Ernst igår men gick ifrån för jag blev så sur att jag inte kunde göra allt de där nu! Jag blev DT och skulle få massa pyssel från stämpelhuset men fick tacka nej för jag inte orkar :( Idag har jag samlat möte på VC om f-kassan och allt annat så efter 7 månaders strul med f-kassan går alla läkare ihop! URS! men det blir nog bra ;)haha

    SvaraRadera