måndag 5 december 2011

Årets julklapp

Mina julklappar blir enkla, men ändå juliga och fina (om jag får säga det själv...:)) i år. Pappret är dock lite halvtråkigt, för det blir genomskinligt på färgglada klappar, så man får ha flera varv runt. Jag riktigt ser berget av papper på julafton när alla har öppnat :) För det brukar ju bli så lite papper annars ändå menar jag...



Bara lite extra glitter på etiketten, sedan var det klart.

Idag verkar det minsann som kylan och vintern är på väg. En stickad vintertröja åkte fram ur garderoben. Härligt!

3 kommentarer:

  1. Så fina paket du har gjort!
    Skogarna är fulla med små granar, men endå känner man sig som en tjuv;)
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Snygga paket, jag får satsa på sådana sen när allt mitt vanliga julpapper är slut, har rätt så mycket av det köpte på mig om en galning förra året. Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina paket, jag vill orka lägga ner lite tid på att slå in paketen fint här hemma... Men det brukar inte bli så. Vi brukar sitta den 23 december och slå in julklappar febrilt. :D

    Kram Annika

    SvaraRadera