lördag 22 februari 2014

Organiserat i städskåpet

Jag har plockat och grejat lite här hemma... Städat mitt skåp som jag förvarar både handdukar och städ/hygienartiklar i. Så här fick jag den ordning som jag önskar!
Handdukarna har fått två hyllplan. Jag förvarar tvål mm i öppna korgar så det är lättillgängligt. Däremot städ- och köksmaterial som jag gärna vill hamstra en del hemma förvarar jag i lådor längst ner i skåpet. Ofta blir det då missat vad som finns hemma, man köper när det redan finns. Så jag målade med griffelfärg på insidan av skåpet och kan därmed skriva upp/stryka det som finns. 

Nu vet jag ju inte om detta kommer funka i praktiken, men snyggt och prydligt blev det ju oavsett :)

Ha en skön helg!

1 kommentar:

  1. Jäklar vad du är i farten, men det är skönt att fixa och dona innan bebis kommer

    SvaraRadera