onsdag 25 september 2013

Present och kort till nyfödd

Vi har haft äran att hälsa på en liten söt tjej som nyligen kommit till världen. Vill man se underverket kan man se henne i min länklista th , se "pilutta". Jag vet nämligen inte hur jag ska länka i inlägg från paddan, vilket irriterar mig mycket! Hjälp mottages tacksamt!

Det blev i alla fall en liten organisk nalle (bukoswski såklart :)). Leopold hette den, inte lika söt som Bukowskinallarna brukar vara kanske, men att den är av naturliga material övervägde detta :)

Kortet hade jag gjort innan jag visste vad det blev. Jag bara gjorde sista kompletteringen med lite rosa hjärtan och skrev inuti. Denna tag är från josefinskapar.com och pappren skulle jag tippa på kommer från Panduro. Spetsen har jag fått men hjärtana och bradsen är inköpta på py hobby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar