onsdag 18 juli 2012

Tryck på glas

Jag och min kära pysselvän Madde provade att trycka (stämpla) på glas. Detta efter att idén varit med i 101 nya idéer och såg riktigt enkel och snygg ut. Ganska fort konstaterade vi att de som gjort repotaget och pysslet tränat länge länge :) Det var riktigt svårt, pillrigt och utmanande. Roligt att prova något nytt men förmodligen inget jag gör om.

Så här blev resultatet....


Den ena är det vit text på och det står kärlek. Andra med svarta står det lycka på. Jag har intalat mig att det blev charmigt fult! Hihi.
Många kanske har dessa glas i skåpen hemma. Billiga från IKEA. Blev faktiskt ganska söta med en liten uppiffning.
Fler projekt blev det, såsom syltburkar, men tänkte spara det tills sylten är gjord.

Här är mitt resultat från skogen igår... Måste förevigas för jag blev så stolt att jag hittade så "mycket" :)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar