fredag 29 november 2013

Pepparkakshus

Jag kom på att jag glömt publicera vårt fina pepparkakshus. Det är ett sådant hus som IKEA säljer som bara är att montera. Så jag monterade det med limpistol, eftersom jag ändå tycker att det är ganska äckligt att äta huset när det stått framme i en månad, och självklart av bekvämlighetsskäl :)

Sedan var det bara att låta skorpan och hennes femåriga kusin att gå loss på godis och kristyr! 



Huuuur charmigt som helst tycker jag. Inget hus kan bli finare än när man verkligen ser att det är barnen som jobbat på det! Den här sida av huset jobbade skorpans kusin på länge, länge. Hur duktig som helst!

Skorpan satte på nonstop på kristyren. Jag fick såklart hjälpa henne med kristyren. Men femåringen gjorde det bra mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar