fredag 15 november 2013

Ett träd av höstlöv


Jag har förmånen att vara ledig alla fredagar med min lilla skorpa, vilket är helt underbart! Vi brukar vara iväg och hitta på lite skojigheter dessa dagar, men ibland har vi bara njutit av att vara hemma också. Dagens pyssel efter en halvt stormig promenad till lekparken blev ett träd. Skorpan har verkligen en förkärlek för att samla på sig löv när vi är ute och promenerar. Kan bära mer än famnen rymmer :) det här är en perfekt uppsamlingsplats för alla löv... :)
Från mitten och nedåt har den rackarns ungen fyllt i stammen själv. Börjar bli alldeles för duktig på att måla nu!


Vi har också hunnit baka lite inför morgondagens kommande besök. Helt sjukt många kalorier i denna kaka, jag ska dela med mig av receptet om den smakar så gott som jag hoppas! Återkommer imorgon!

Ha en trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar